story of my life

**het begin. **
De eerste dag dat ik jou zag maakte je men hoofd al gek. Ik wist meteen dat ik jou voor altyd by my zou wllen hebben ik wist niet meer wat te doen . De dagen dat ik je vanaf toen zag leken steeds korter. De dagen dat ik je niet zag leken steeds langer . Nooit wou ik ng zonder je zijn . Samen zaten we by vrienden thuis , je daagde me wel stiekem uit en flirte steeds met me . Maar nooit dacht ik dat je wel iets in me zag . Dat je meer wou dan gewoon vrienden zijn . Tot die ene dag : ik zat in de les wat weg te dromen toen ik een sms van je kreeg . Daar stond in dat je me na school wou zien en me iets belangrijks te vragen had . Heel de dag dacht ik na wat het kon zijn . Ik hoopte veel maar verwachte er niets van . Zo gelukkig als ik kon zijn nam ik na school de eerste bus naar huis . Snel even eten en weg was ik opweg naar jou . Je vroeg me of ik by je wou komen zitten . Je zei met je lieve stem : wil jij myn meisje zijn .. je liet men hart smelten en ik kreeg het antwoord al niet meer gezegt maar je zag het in men ogen . Je maakte me het gelukkigste meisje op heel de wereld . Die dag verwachte ik niet wat er allemaal tussen ons kon gebeuren … tussen ons leek het allemaal een sprookje en ik was zo gelukkig . Tot de eerste ruzie kwam waarne er ng vele voligde maar nooit had ik het gevoel dat er ooit een einde aan ons zou kunnen komen . Ik hield meer van jou dan dat ik ooit van iemand anders zal kunnen houde . Ze zeggen altyd de ware kom je maar 1 keer in je leven tegen en die kans heb ik al gehad maar dat gevoel moet ook wederzijds zijn en voor jou was ik de ware niet . Ik zag het niet aan komen maar toen was hy er de dag waarop je zei dat je me niet meer graag zag en die dag zal ik net zoals de dag dat ik je leerde kennen nooit meer kunnen vergeten . Dat was de dag dat heel men leven omzeep hield en nu een hele lange tyd later kan ik nog steeds niet geloven dat het over is tussen ons . Niemand anders kan ik graag zien op de manier dat ik jou graag zie En niemand zal ooit jou plek kunnen inneemen . Er zijn nog steeds dagen dat ik elke moment in elkaar kan zakken . Door de pijn die jij by my hebt achtergelaten toen je weg ging . Ik wil gewoon niet begrijpen dat je nooit meer by my zal zijn en dat jij nu verder gaat met je leven zonder my . Maar het feit dat jij gelukkig bent zonder my geeft me op sommige dagen de moed omzelf ook verder te gaan al ben ik daar nu nog niet echt klaar voor . Ik wil ook gewoon niet meer verder zonder jou . Ik wil op dit moment niet leven door het grote gevoel van leegte zonder jou ! Ik zal je altyd graag blijven zien voor altyd was men belofte en die zal ik houden !