Sims 2: Handige Codes

Ik speel sims 2 nu al een tijdje, en ik heb een paar codes die ik wel wil delen, ze kunnen echt heel erg handig zijn:

Om ergens een code in te voeren druk je tijdens het spelen tegelijk op ctrl, shift en c, dan verschijnt er bovenin het scherm een balk, en daar voer je de codes in. (als je de balk wat groter wil hebben, tik je eerst een willekeurige letter in en drukt op enter).

Codes: Effect:

Maxmotives - Je sims behoeftes gaan op groen staan
Moveobjects on - Je kan nu in het koopmenu dingen verplaatsen, die je eerder niet kon verplaatsen, zoals simspoppetjes.
Moveobjects off - De code Moveobjects on is uitgeschakelt.
boolprop controlpets on - Je kunt nu je huisdier besturen, maar je kan niet de commando's rechtsboven in het scherm veranderen.
boolprop petactioncancel true - Je kunt nu de commando's rechtsboven in het scherm van je huisdier veranderen.

En dan de ultieme code: boolprop testingcheatsenabled true

Met deze code kan je allerlei voorwerpen en sims aanklikken, terwijl je de shift toets ingedrukt houd, en dan komen er zoveel meer opties tevoorschijn. Je kan nu bijvoorbeeld je sims zomaar door aliens laten ontvoeren als je shift+klik op een telescoop, en dan kiest: *Get abducted.

Verder zijn er veel te veel dingen die je met deze code kan doen, maar ik heb niet alle tijd om alles uit te leggen, dus ik laat jullie het lekker ontdekken :D.