My Story 20

Zien jullie het nu?
Dat is mijn probleem. O ja, er is een mooi, duur woord voor. Dat ga ik hier niet noemen.
Ik wilde dat ik vriendinnen had zoals Mees en Titia. Ik wilde dat ik een vriend had als Roy. Ik had gewild dat mijn moeder…. En als jullie het dan per se willen weten: ik weet niet eens wie mijn vader is!
En nu zit ik hier in die verschrikkelijke kamer van het politiebureau en schrijf onverschillig zo het een en ander neer. Wat had ik graag zo’n klojo voor zijn bek geramd als hij iets over mijn vader had gezegd!
Soms kom ik met de SRV-wagen wel eens zo’n school voorbij en dan ben ik wel jaloers op wat ze daar leren. Het moeten toch allemaal van die knappe koppen zijn. En als je dan ziet hoe ze eruit zien!
Oké, laatst stond ik daar aan het hek net te doen of ik op Titia wachtte. Dat had ik beter niet kunnen doen. Dat was wel echt een dieptepunt. En weet je wat ook een dieptepunt is: als ik straks naar huis moet. Nee, ik ga jullie niet vertellen wie mijn moeder wel is, dat kunnen jullie zelf wel verzinnen. En ja, ik heb ook gelogen over mijn leeftijd, ook dat gaat jullie niks aan. Ik heb zo mijn eigen plannen en dat komt heus wel goed. Jullie weten nu bijna alles.