Lizzie's Verhaal 3

Ik ben helemaal over mijn toeren. Dat komt zo, ik was dus op de verjaardag van Piet. Een reuze saai gebeuren met veel tante’s en ooms met grijs haar die jenever dronken en glaasje advocaat lepelden. Ik zag blokjes kaas en rolletjes ham met augurk voorbijkomen en hoorde treurige, veel te rustige muziek en dronk teveel. Dan word ik vanzelf vrolijk en krijg onbedwingbare impulsen. Je had ze moeten zien kijken al die grijze haren. Ze dachten vast: wie is dat mens? Moet dit? Is dit echt de vriendin van Piet? Ik was niet meer te houden. Achteraf heb ik me vreselijk gedragen en had ik overal wel commentaar op met mijn scherpe tong. Maar een van die kennissen van Piet, die ik eigenlijk helemaal niet had opgemerkt, vond het reuze komisch en zei me dat ik een lekker bekkie had. Wat moest ik daar nou op zeggen? Toen we weggingen vroeg hij mijn telefoonnummer. Dat was ik eerst helemaal niet van plan. Maar hij stelde me gerust, hij kende iemand bij de krant en zag mogelijkheden. Pas toen ik naar huis ging drong het tot me door. Wat moest die vent met mijn nummer?

Van dezelfde schrijver Vox
Een uitgave van Free Musketeers
http://www.freemusketeers.nl/index.php/pagina/boeken/aktie/details/boek/1359/vox.html
Mysterieus, ontroerend maar vooral spannend!
‘Ruiz,’ vroeg Harmjan gespannen, jij hebt Sonja vandaag toch gezien?’
Dirigent Ruiz Jacobi keek Harmjan Wiersema vragend aan.
‘Jouw vrouw? Over wie heb je het, Harmjan?’