De donkere steeg
  1. Sony eReader, een must voor iedereen die van lezen houdt: E-Reader bekijken
  2. Lekker online shoppen bij: Neckermann

Betty liep van de kroeg naar huis, van een geweldig feest. Haar beste vrienden waren daar ook geweest. Ze had heerlijk gedanst, ontzettend moeten lachen over die rare opmerkingen van de basisschoolvriend Hans, en fruitige cocktails gedronken met haar beste vriendin Nelly. Haar vrienden hadden haar uitgebreid uitgehoord over haar nieuwe vriend. En over de manier hoe ze werkte met de dieren uit de dierentuin, ze was dierenarts in de zoo.
Ze liep over de stoep van de winkelstraat, eerst langs een kledingzaak, toen een huishoudwinkel. Uit de volgende etalage van een audiozaak schalde muziek. Haar gedachten gingen weer terug naar het feest. Ze zag de gezichten van haar vrienden voor zich, ze moest er om gniffelen.
Betty liep langs een donker steegje. Haar gedachten over het feest verdwenen abrupt, toen ze de steeg ingetrokken werd.
Ze schrok enorm en ze had geen idee wat er gebeurde.
Toen hoorde ze de eerste stem: "Kom, we slepen haar nog verder. Daar is het te licht van de straat."
"Kom op, trekken dan." zei de tweede stem.
Betty kreeg door dat het twee mannenstemmen waren.
De mannen trokken Betty tot helemaal achter in de steeg. Ze wilden haar nemen, dat was wel duidelijk..
"Wat willen jullie van me?" begon Betty. Ze lag nog de grond en de twee mannen stonden om haar heen.
"Wat zou je zelf denken dat wij van je willen? We trekken je kleren uit, en nemen je hier in deze steeg." zei de eerste man.
"Ja, precies. Dat is wat we willen. Sex met een volwassen vrouw, en verder niks." bevestigde de tweede man.
"Goed gezegd. En dat gaan we nu ook doen. Trek je kleren uit." schreeuwde de eerste man.
"Nou, ik begrijp dat jullie een behoefte hebben, maar kunnen we dan niet beter ergens anders doen waar het niet zo koud is, en zo stinkt?" vroeg Betty.
"Gaan we hier discussiëren op straat waar we wat gaan doen?" vroeg de tweede man.
"Ik wil niet discussiëren maar we kunnen dan toch beter sex hebben waar het comfortabel is, in mijn appartement?" probeerde ze nog een keer.
"Wat vind jij?" vroeg de eerste man.
"Dat lijkt mij beter dan hier in ieder geval." zei de tweede man.
Ze had duidelijk grip op deze mannen.
"Eigenlijk heb je wel gelijk. Ok, we gaan naar jouw flat. Maar we houden jou in de gaten, let daar wel op." zei de eerste man tegen Betty.
Betty ging staan en nam de twee mannen mee. Ze hielden haar goed vast.
Ze gingen op weg naar haar flat. Ze zorgde er onderweg wel voor dat ze voldoende omwegen maakte. De beide mannen mochten niet meer weten waar ze gelopen hadden, en zeker niet waar zij woonde.

Ze liepen Betty's appartement binnen.
"Kom binnen, dan kunnen we beginnen. Schenk jezelf wat in. Het staat daar in die kast." wees Betty naar haar drankkast.
"Ja joh, kijk 'ns wat een kamer zeg", zei de tweede man.
"Ik zal de voordeur goed dichtdoen", gaf de eerste man aan en hij draaide de sleutel goed op slot.
"Maken jullie jezelf maar comfortabel, dan ga ik me even verkleden", zei Betty.
Ze glipte haar slaapkamer binnen. Ze hoorde de twee mannen aan de andere kant van de slaapkamerdeur lachen en genieten van de situatie.
"En denk maar niet dat we je niet in de gaten houden!" schreeuwde de eerste man.
Snel liep Betty naar haar kledingkast en ze pakte twee spuithulzen uit een grote doos. Ze haalde de beschermingsdoppen eraf en legde de twee grote spuiten op haar bed. Nu kon ze gebruik maken van haar ervaring als dierenarts.
Ze trok haar gewone kleding uit en deed haar nachtkleding aan. Het moest uitdagend genoeg zijn. De mannen moesten denken dat het echt was. Maar ze moest wel snel kunnen handelen met die spuiten. Ze deed een riem om haar middel en stopte de spuiten achter op haar rug onder de riem.
Betty ging de woonkamer binnen, en deed zich voor alsof ze een uitdagende meid was die op zoek was naar sex met twee kerels.
De twee mannen waren onder de indruk van haar. Ze zag er goed uit en ze besloten zich onmiddellijk te ontdoen van hun kleren. Zij hadden er zin in. Ze stonden bloot voor Betty.
"Beter hier dan in die gore donkere steeg." zei de tweede man nog.
Plotseling greep Betty de spuiten, viel aan als een leeuw, en stak de spuiten in de benen van de mannen. Beide mannen zakten direct in elkaar. En binnen de kortste tijd waren ze volledig verdoofd. Ze spartelden nog wat maar snel waren ze buiten bewustzijn.
"Stelletje sukkels, ik ben dierenarts.", sprak Betty hardop. "Ik zal jullie eens krijgen. Deze avond zullen jullie nooit meer vergeten."
Ze liep naar haar slaapkamer en haalde de doos met operatiemiddelen op. Ze legde de mesjes, scalpels, verband, pleisters naast elkaar. Alles precies naast elkaar om een operatie te beginnen. Ze trok de spuiten uit de benen en legde beide mannen precies goed, met de benen uit elkaar.
Betty begon te snijden en was daar een hele tijd mee bezig. Toen ze klaar was, ruimde ze alles netjes op, en kleedde zich weer aan met haar alledaagse kleren.
Ze deed de mannen hun kleding weer aan. Ze sleepte de verdoofde lichamen van de mannen naar beneden en propte de mannen in haar auto.

De mannen werden ongeveer gelijk weer wakker, bij bewustzijn. Ze liggen naast elkaar achter in de dezelfde donkere steeg. Het was inmiddels wel 's ochtends geworden.
"Ben je ook weer wakker? Wat is er gebeurd man?" vroeg de eerste man.
"Ik heb geen idee, man. Ik heb ontzettende pijn in mijn kruis", zei de tweede man, terwijl hij zijn hand in zijn broek stak.
Hij voelde in de buurt van zijn kruis. Hij schrok zich kapot.
"Wat is er aan de hand, man?" vroeg de eerste man.
De eerste man voelde ook in zijn kruis in zijn broek. Ook hij schrok enorm.
Voor beide mannen zou dit een vervelend gevolg hebben op hun leven. Ze voelden dat ze gecastreerd waren.
De mannen voelden zich doodongelukkig in de steeg, ze voelden zich als een paar oenen.
Betty liep fluitend naar de zoo. Op weg naar de dierentuin. Dieren helpen, dat was haar taak als dierenarts.