Heelcool.nl. Hit van 'Nederlandse' bodem

HeelCool.nl is een pagina op het internet waar iedereen reclame mag maken voor een product, dienst of voor zijn eigen persoon. Het is een variant op de wereldberoemde a Million Dollar Page, waarmee een student ooit in korte tijd millionair werd. HeelCool.nl werkt als volgt. Je koopt een stukje pagina en upload er een logo of foto. Je zet er wat tekst bij om je advertentie te promoten, en de bezoekers beginnen al snel te stromen. De pagina ziet er waanzinnig leuk uit en inderdaad komen er steeds meer adverteerders bij die een plekje kopen. Elke keer dat een pixel verkocht wordt, zal de volgende advertentie een euro duurder worden. Daarom is het zinvol om nu te kopen, nu te adverteren, nu reclame te maken bij HeelCool.nl.

Million_Dollar_Home_Page.gif.

A Million Dollar Page eindigde zo, en is nog steeds beroemd. HeelCool.nl begint er al op te lijken.

Er zijn bedrijven die bij HeelCool.nl 6 of 8 plekken tegelijkertijd hebben gekocht, daardoor is hun advertentie groter en valt hij meer op. Veel mensen kopen slechts 1 plekje, want dan zit je er bij en dan schrijf je toch een beetje geschiedenis. Heel Cool is toch wel een van de leukste initiatieven die ik de laatste tijd op internet ben tegengekomen. Wat HeelCool.nl met name enorm leuk maakt is de look van de pagina en het idee, ook al is dit overgewaaid uit het buitenland. Ook in Nederland en Belgie kan zoiets alleen maar op een succes uitlopen. Het ziet er enorm aantrekkelijk uit en het is leuk om de afzonderlijke advertenties van de vele adverteerders te bezoeken. Je klikt er op en komt op de website waarvoor geadverteerd wordt. Er zijn nog steeds plekken te koop, maar het kan zomaar ineens steeds sneller storm gaan lopen waardoor de pagina binnenkort vol is, en op is op. Iedereen die dus reclame wil maken voor zijn bedrijf, een product, een persoon, een dienst, of voor zijn kat voor mijn part, moet echt vandaag nog gaan adverteren bij HeelCool.nl. Deze bijna wereldberoemde pagina blijft al geruime tijd niet onopgemerkt. Steeds meer mensen willen er adverteren en op termijn zal je er altijd tussen staan, als je ten minste snel de knoop doorhakt. De prijs gaat per verkochtte advertentie immers met 1 euro omhoog. Een aanrader dus. Heel Cool is gewoon Echt Heel Cool.