Borst ontploft

Avalon had zich opgegeven voor Sterrenslag op tv. Sterrenslag was een wedstrijd waarbij bekende Nederlands tegen elkaar streden. Hardlopen, fietsen, van de duikplank springen, zwemmen. Degene met de meeste punten werd de winnaar, en werd de ster van de dag.
Avalon was nu aan de beurt bij het volgende spel.
Avalon was haar artiestennaam, ze was zangeres en een bekende Nederlander. Eigenlijk heette Avalon Kimberly Jansen, maar haar eigen naam was niet geschikt voor haar als artiest, vond ze zelf. Zij was zich zeer bewust van het feit dat ze er altijd goed uit moest zien op camera. Dat heb je nu eenmaal als je Bekende Nederland bent.
Plastische chirurgie was haar dan ook niet vreemd. Meerdere artikelen over haar verbouwingen hadden de media gehaald. In haar gezicht kon je het ook wel zien. Een beetje strak de plooien, en als ze lachte dan kon een spontane glimlach er niet meer van af.
Playboy had haar ook zo gek gekregen dat ze een fotoshoot had gedaan in haar nakie. Achteraf vertelde Avalon dat ze zo trots was op de foto waar haar borsten zo goed uitkwamen. Iedereen wist natuurlijk dat ze haar borsten had laten vergroten met implantaten.

Alle artiesten stonden achter elkaar op een duikplateau, een plank boven een diep meer. Het volgende onderdeel van Sterrenslag was aan de beurt. De artiesten zouden zo ver mogelijk van het vijf meter hoogte plateau in het water springen. De artiest met de grootste afstand kreeg de meeste punten. Iedereen had een helm op ter bescherming. Er mocht natuurlijk geen Bekende Nederlander wat overkomen.
"Ok, dames en heren. We gaan beginnen. Degene die het verst springt, krijgt de meeste punten. Is dat allemaal duidelijk?" vroeg de presentator.
Hij keek wat overdreven in de camera. De camera wenkte naar rechts, verschillende artiesten knikten instemmend dat ze het hadden begrepen.
"Nou, Avalon, dan is het de beurt aan jou. En ben je zenuwachtig?" vroeg de presentator.
"Zenuwachtig ben ik eigenlijk niet, maar vijf meter vind ik wel erg hoog." antwoordde Avalon. Ze gaf de kijker thuis een grote grijns en priemde trots haar borsten vooruit.
"Heb je wel eens eerder van zo hoog gesprongen?" ging de presentator verder.
"Nou je het zo vraagt? Volgens mij niet." antwoordde Avalon.
"Laten we dan maar gauw beginnen. Ik tel af tot drie en dan mag je springen. En uiteraard zo ver mogelijk. Duidelijk?" vroeg de presentator
"Zeker, ik heb er helemaal zin in." merkte Avalon tot slot nog op.
"Een, twee, drie." telde de presentator en liet toen een fluittoon horen.
Avalon rende over het plateau en sprong over de rand. Het was de bedoeling dat ze met de voeten naar beneden terecht zou komen in het water maar ze viel plat op de buik op het water. Ze verdween even onder water. Toen ze even later weer boven kwam, gilde ze het uit.
"Een borst is ontploft." schreeuwde ze heel hard. "Auw, auw."
"Wat is er aan de hand?" vroeg de presentator. De camera zoomde in op het bovenlichaam van Avalon in het water. Er was niet veel bijzonders te zien.
"Mijn linkerborst is geknapt. Hij is leeggelopen. Het doet pijn." schreeuwde Avalon. Het was eigenlijk huilen en schreeuwen door elkaar.
De artiesten op het plateau kregen door wat er aan de hand was. Een paar konden hun lachen niet houden. Een siliconen borst was geploft.
Avalon bleef een tijd in het water dobberen, en ze wachtte tot ze uit het water werd gevist door een stel duikers in een boot. Gelukkig had de camera alles vastgelegd. Dit was natuurlijk goed voor de kijkcijfers. Sneu voor Avalon, maar goed voor de kijkcijfers.
"Ik doe nooit meer mee met zo'n spel." snotterde Avalon, volop zichtbaar in de camera.
"Je hebt alles gegeven wat je hebt. Sorry voor je tietjes." gniffelde de presentator haar nog toe.
De artiesten op het duikplateau waren nog een beetje aan het ginnegappen.
"Nepborsten zijn toch ook waardeloos." geinde een deelnemer.
"Implantaten zijn ook helemaal niet goed. Wij mannen stoppen toch ook geen dunne ballonnen in ons geslachtsdeel." lachte een deelnemer Avalon nog toe.
Gelukkig kon Avalon dit allemaal niet horen. Maar gelukkig was alles wel goed hoorbaar voor de rechtstreekse uitzending.
Sterrenslag had weer gescoord.

.
• Wees zo vriendelijk om op deze bijdrage te reageren. Reageren is eenvoudig. Klik op ‘discuss’ onderaan deze pagina en geef vervolgens je mening. Alleen als je op elkaars werk reageert, zul je reacties krijgen.
• Interesse in online geld verdienen? Klik hier: http://www.freedom.ws/vileo
• Wat weet jij? Help http://www.weet.wikidot.com/ groot te worden en deel je kennis