Tips om goedkoop aan Bjorn Borg kleren te komen

Kleren van Bjorn Borg zijn helemaal 'in' maar helaas is merkkleding erg duur. Toch kan je ook goedkoop aan kleren van het merk Bjorn Borg komen. In dit artikel zal ik je een paar tips geven om betaalbare Bjorn Borg kleren te kopen.

Björn Borg kleding voor een betaalbare prijs

Nieuwe kleren van Björn Borg kan je in Outlet winkels kopen. Je vindt Outlet winkels op het internet, soms via advertenties in kranten.

In Outlet stores komen partijen van Bjorn Borg en andere merkkleding terecht die over zijn aan het einde van een seizoen. In Outlet stores worden kortingen verstrekt van 30 tot 70%. In de officiële Björn Borg kledingwinkels kan je soms in de uitverkoop ook korting krijgen.

Betaalbare merkkleding van Bjorn Borg
Nieuwe kleren van het merk Bjorn Borg worden aangeboden in de krant, op websites zoals marktplaats en e-bay. Mensen verkopen het omdat het te klein gekocht is of handelaars hebben ergens een hele partij opgekocht. Soms zit er namaak merkkleding tussen, dus je moet wel waakzaam blijven.

Een baantje bij Björn Borg
Als je bij een van de Bjorn Borg winkels in Nederland werkt, is de kans groot dat je korting krijgt op de collectie. Je kunt ook eens bellen met een winkel bij jou in de buurt om te vragen of ze wel eens speciale aanbiedingen hebben.

Björn Borg winkels zijn te vinden in de volgende steden:

Amstelveen
Amsterdam
Apeldoorn
Arnhem
Breda
Den-Haag
Dordrecht
Eindhoven
Heerlen
’s –Hertogenbosch
Leiden
Lelystad
Maastricht
Nijmegen
Rotterdam (alleen voor dames)
Rotterdam (alleen voor heren)
Tilburg
Utrecht

Tweedehands kleding van Björn Borg
Er zijn veel mensen die kleren van Bjorn Borg tweedehands kopen, bijvoorbeeld via internet of via de krant. Waarom ook niet? Als het er nog mooi uitziet is tweedehands net zo leuk als nieuw. Misschien nog wel leuker omdat je je niet blauw hoeft te betalen.

Kleding over elkaar heen dragen
Als je slechts één of twee dure boxers van Björn Borg hebt kun je ze als overkleding dragen. Een boxer kan je dan over je ondergoed heen dragen zodat je het toch elke dag kunt dragen. Zorg dat je er minimaal twee hebt dan kan je elke dag afwisselen.

Dit artikel werd oorsponkelijk geplaatst door hollydolly (Redactielid Don Cabas heeft een paar slordigheidsfoutjes eruit gehaald)